پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در سامانه داوطلب اعلام شد بند‌هایی در توافق آتش‌بس غزه که نتانیاهو نمی‌پذیرد رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود + فیلم اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟
سرخط خبرها

سرباز نماد غیرت، عزت مداری، مدافع شرف و استقلال کشور است

  • کد خبر: ۱۹۵۹۶۹
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
سرباز نماد غیرت، عزت مداری، مدافع شرف و استقلال کشور است
فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی گفت: سرباز در همه فرهنگ‌ها از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است و سربازان نماد غیرت و عزت‌مداری در کشور هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه که امروز اول آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: خدمت مقدس سربازی یکی از پایه‌های محکم و اقتدار ملی نظام است و توانسته جای خودش را به خوبی پیدا کند.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که فرمودند؛ (خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعاً مقدسی است که در زمان جنگ و صلح در صف اول نیاز‌های کشور قرار دارد)، اشاره کرد و گفت: خدمت مقدس سربازی در کشور ما علاوه بر اینکه رعایت مسئله قانون است، مقوله‌ای ارزشی است و خدمت در این لباس مقدس همانند قرآن خواندن و جهاد فی سبیل الله است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی تصریح کرد: قبل از انقلاب همه به دنبال دوری و فرار از سربازی بودند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، سربازی از جایگاه خاصی برخوردار شده و در دوران دفاع مقدس فضا را مناسب کرد.

ربیعی ادامه داد: امنیت برای همه ملت‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و ظرف هر کار اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی، امنیت است که نقش سربازان در نیرو‌های مسلح بی بدیل است و حداقل نیمی از توان دفاعی و امنیتی نیرو‌های مسلح، توسط سربازان تامین شده است.

وی با بیان اینکه دوران مقدس سربازی به یک دوران خودسازی، پرورش استعداد‌ها و به کارگیری توانمندی‌های درونی جوانان تبدیل شده است، اظهار کرد: خوشبختانه جوانان این فرصت را دوران طلایی زندگی خود می‌دانند و به خوبی از آن استفاده میکنند.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی در ادامه بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی سربازان فداکار در کشور علاوه بر اینکه به وظایف حساس خود به خوبی عمل کردند، در میدان‌های دفاع هم حضور همه جانبه داشتند و تاریخ کشور پر از حماسه سازی‌ها ایثارگری‌های سربازان است.

ربیعی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از مقاطعی است که سربازان نقش به سزا و مهمی در پیروزی ملت ایران ایفا کردند، تصریح کرد: سربازان با نقش آفرینی شجاعانه، حماسه‌های بزرگی در هشت سال جنگ تحمیلی خلق کردند.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی در پایان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطب اصلی آن جوانان هستند همچون قطب نما و نقشه راه حرکت کشور محسوب می‌شود که این منشور باید در عرصه‌های مختلف عملیاتی شود و کشور را در ریل خودکفایی و استقلال همه جانبه حرکت دهد که این نیازمند نقش آفرینی جوانان است.

در این مراسم پس از ادای سوگندنامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط امیر معصومی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

منبع: روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->